God morgon

God morgon allihop!

Idag började jag skolan kl:08.00 och då började jag med ett aerobics pass. Det var riktigt skönt och komma igång lite på morgonen. Men jag hade så fruktansvärd träningsvärk eftersom jag var ute och sprang igår kväll.  Men det gick bra ändå ;) Just nu sitter jag på lektion, har precis haft prov och vår lärare håller på och rättar proven. Så jag fick precis reda på att jag fick alla rätt. Jag måste fortsätta såhär, för jag har verkligen tappat glödet i skolan.  Denna veckan har jag tre prov och två inlämnings uppgifter som ska vara klart. Fullt upp som ni kanske märker! Men efter skolan idag ska jag ner till stan och köpa mig en blommig klänning från ONCE, som jag tänkte att jag skulle ha på skolavslutningen. Sen är jag väldigt osäker på om jag ska lämna tillbaka min bikini eller inte, jag gillar färgerna jätte mycket. Men det är just hur den sitter, jag tror jag får funderar lite till om jag ska lämna tillbaka den. Men hoppas att ni får en jätte bra dag, skriver mer senare. Kram!

En sak till, idag har jag och min älskling varit tillsammans i 13 månader.
 Allt känns perfekt med dig, Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0