God morgon

God morgon allihop!

Vaknade för en liten stund sen av att jag drömde en hemsk dröm, det var det värsta på länge. Jag är inte den som brukar komma ihåg drömmar, men när det handlar om någon speciell, så kommer jag oftast ihåg. Tyvärr! Nu ska jag skulle göra mig lite frukost och gå ut och lägga mig ute i solen och plugga. Det kan behövas, med tanke på att jag har prov idag. Men senare framåt kvällen ska jag träna på sense, tänkte att jag skulle ge mig på ett bodypump pass igen. För det känns så bra, eftersom man känner att man verkligen tränar hela kroppen!

Gårdagen i Danmark, var verkligen jätte bra och vi hade hur varmt som helst. Nästan lite för varmt och självklart hade man på sig fel kläder för vädret! Men nu ska jag inte klaga när värmen äntligen är här. Men jag kan nästan inte tro det är sant, jag kom hem igår utan att ha köpt någonting. Jag köpte ingenting, mer än frukt, vatten och mat typ. Haha! Jag kan faktiskt skylla lite på att vi hade ganska lite tid på sig, om man tänker på hur många butiker det finns på ströget som man vill gå in i. Jag kände mig jätte stressad eftersom jag ville hitta något, så har man inte tid att gå och kolla noga i butikerna. Det fanns nästan bara en sak jag hann fasna för ordentligt, det var en jätte fint bikini från h&m. Tror inte att den kommer att komma in här i Jönköping, men kanske i någon av stor städerna som Stocholm, Göteborg m.m. Men tyvärr, så satt den inte alls bra uppe vid bysten. Då blev jag väldigt sur, för jag ville verkligen ha den bikinin. Men om vi hade haft längre tid i Danmark, så hade jag absolut hittat något klädesplagg eller likande. Annars hade jag en väldigt bra dag, jag får helt enkelt shoppa i Halmstad när jag och Robin åker dit i helgen eller så får man shoppa lite här hemma i Jönköping.

Men hoppas ni hade en jätte bra dag igår här hemma i Sverige och att ni får en bra dag idag. Kram!

Kommentarer
Postat av: linsie

fin blogg! kommer jag allt bevaka (;

2008-05-08 @ 17:51:25
URL: http://linsiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0