God morgon

God morgon allihop!

Gårdagen blev ganska stressig faktiskt. Var nere på stan, köpte mig två linnen och lite cosmetika. Sen var man tvungen och göra sig i ordning och sen kom Emmie och vi tog bussen till spring inspiration. Modevisningen var ganska bra faktiskt. Men en sak var säker iallafall, att Emilie var bäst av alla modeller! Helt klart, det var hon verkligen. Efter spring åkte vi vidare till Max djurberg och förfestade med ett 10 tal och efter det var det utgång på huset. Blev en jätte lyckad kväll iallafall!

Idag ska jag umgås med Jonna, jag vet inte vad vi ska göra än, för vi har inte riktigt bestämt något än. Men något kul blir det. Ska bli kul att träffa henne, jag saknar henne så mycket! Men något som är bestämt är att jag ska kolla på när Robin och deras lag när dom spelar mot Djurgården idag, så det kommer nog vara mycket folk på stadsparksvallen idag kl:18.00. Tänk om dom skulle vinna mot djurgården? men om jag ska vara ärlig, så tror jag inte det finns en chans. Och jag vill helst inte att dom vinner, för då ska Robin SNAGGA SIG! så jag hoppas på förlust men ändå en vinst. Min älskling hade aldrig passat i snaggat hår, jag kan inte ens föreställa mig hur han skulle se ut. Haha! Men nu ska jag hoppa in i duschen och börja fixa i ordning mig, hoppas ni får en jätte bra dag. Kram!


image139

image140
Emilie, det såg ut som du hade gjort det i flera år.
Du var bäst, jag är stolt över dig stumpan!

 


Kommentarer
Postat av: Emilie

Haha Tack, men gud jag ser ju så sur och konstig ut på de där bilderna från nightlife. Skitfula!

2008-05-01 @ 23:10:50
URL: http://emilieljungqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0