God morgon

God morgon allihop!

Kortfattat om helgen, fredags var jag hemma hos sanna och festade lite med 12 st av mina underbara vänner, vi hade riktigt trevligt. Lördags, tog jag det bara lugnt på dagen och hela kvällen umgicks jag med Mathilda, vi var och fikade och hade det allmänt trevligt. Igår hade jag dansuppvisning och var borta hela dagen mellan 12-19, sen åkte jag till min älskling och var där hela kvällen. Så helgen har varit riktigt bra! Men nu sitter jag i skolan, började kl:08.00 idag. Första lektionen var aerobics, vi hade bodypump(bodystep). Riktigt tufft pass var det! Men det är aldrig fel, man får ju träna nu inför beachen. Det börjar ju bli dags att visa sig i bikini snart. Men när vi ändå pratar om bikini, så la jag upp en bild på en hallonröd bikini från h&m för någon dag sen. Jag ska nog ta och beställa den idag faktiskt, eller vad tycker ni?

Annars idag, ska jag hem och ta det lugnt. Måste tyvärr plugga ganska mycket denna veckan också, har tre prov. Ett i naturkunskap(som jag har fått flytta fram typ tusen gånger), sen ett i småföretagande och ett i rättskunskap. Jag förstår inte varför alla lärare ska sätta alla prov i slutet av terminen. Det är dåligt, varför inte göra tvärtom. Det hade varit mycket bättre tycker jag. Men hoppas att ni får en jätte bra dag och att ni haft en trevlig helg. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0