Fredag

Hej allihop!

Sitter i skolan nu, började kl:09.15 idag. Det var riktigt skönt att få sova ut lite extra, kände mig jätte pigg i morse. Idag är det en bra dag, det är helt underbart väder ute. Det känns verkligen som sommar värme och det är ju absolut ingenting man klagar på, för värme gör en glad. Eller hur är det så?

Idag efter skolan ska jag ner till stan med Hillevi, ska bli himla trevligt. Jag vill hitta något nytt och fräscht med lite färg, för nu börjar jag faktiskt bli trött på mina svarta kläder. Det är alltid härligt med lite färg när sommaren börjar närma sig och speciellt nu när det är så varmt ute. Det är då man vill kunna gå i tunna linnen, shorts och klänningar. Och efter jag har varit på stan, ska jag gå ut och gå runt munksjön. Ikväll ska jag och älsklingen åka till halmstad och vi ska vara där hela helgen. Så det lär inte bli så mycket skrivet i helgen! Men i helgen blir det iallafall, shopping, utgång, bada och sola i havet och umgås med Robins familj. Vi ska helt enkelt ha en jätte mysig och trevlig helg! Hoppas att ni får en jätte bra dag och njut av solen.  Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0