Fredag

Nu kom jag hem från Jonna för en liten stund sen! Igår tog vi det bara lite lugnt, gjorde varma mackor och kollade på dirty sexy money och so you think you can dance och sen kollade vi på Brudens far. Efter ett tag började vi bli väldigt trötta, så vi tänkte sova lite. Men ni vet ju att tjejer kan prata väldigt mycket, så vi pratade om allt mellan himmel och jord. Jag har saknat min barndomsvän så mycket, det var så kul att träffa henne. För vi ses inte alls ofta längre, tråkigt faktiskt. Men vi sa att vi måste börja ta tag i det!

Idag har jag inte alls mycket planer mer än att jag ska gå och träna på sense om ett litet tag. Det blir lite konditionsträning och styrka. Senare ikväll kanske jag ska träffa Mathilda, men inte heller säkert. Jag har säkert mer planer framåt kvällen .. Hoppas ni får en jätte bra dag, Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0