Eftermiddag

Klockan är redan lite över 16.00, helgen bara rinner iväg. Kändes nyss som det var fredag! Men inte det, för nu är det söndag. Jag och älsklingen kom hem till mig för en liten stund sen, nu sitter han och kollar på fotboll så jag satte mig här en liten stund. Efter fotbollen tänkte vi gå runt munksjön, eftersom det är jätte härligt väder ute. Blir en mysig promenad i solen med älskling!

Igår var vi på bio, kollade på filmen "21" som jag inte trodde skulle vara jätte bra. Men den var faktiskt bra och jag tycker den är se värd, så om ni ska kolla på något film det senaste, tycker jag att ni ska kolla på den. Efter bion åkte vi hem till honom och tog ett varmt långt bad och tände massa ljus. Vi hade jätte mysigt! Men senare idag måste jag verkligen göra klart aerobics passet som jag ska ha imorgon bitti, vet inte riktigt vad jag ska göra för steg. Jag tycker det är jätte svårt att sätta ihop ett pass och lära ut, men att lära sig själv ett pass är inte svårt. Men nu måste jag fixa det, för jag ska ha ett VG i mitt betyg. Punktslut!

Nu ska jag gå och sätta mig hos Robin, hoppas ni får en jätte bra dag och att ni haft en bra  helg. Kram!

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

GISSA KÄNDISEN HÄR: http://metrobloggen.se/queenie, och jag länkar till din blogg i 4 dagar?

2008-05-04 @ 16:23:15
URL: http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0