Ångrar

Ne nu ångrar jag faktiskt mig, jag var nere på stan och bytte min bikini nu. Så självklart ångrar jag mig nu när jag kommer hem, det är så typiskt mig. Och den bikinin finns inte här i Jönköping, jag får väl åka till Halmstad och köpa den igen... Men istället köpte jag mig två vanliga tubtopp linnen, det är alltid bra att ha i svart och vitt. Jag som lovade mig själv att inte köpa något i svart, men det var jag tvungen och köpa. Eftersom att baslinnen är alltid bra! Sen blev det en tidning också "sofis mode" som jag alltid köper på måndagar. Men nu tänkte jag lägga mig och sova lite, för jag har så sjukt ont i magen. Sen när jag sovit lite måste jag plugga :/ Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0