Work

Idag har jag jobbat som vanligt mellan 06.00-12.00, nu har jag bara 5 veckor kvar att jobba. Usch, vad jag är trött på det! Det är verkligen tröttsamt och jobba, men vad gör man inte för pengar. Kan faktiskt säga att dom här 4 veckorna har gått väldigt fort och jag hoppas att dom sista veckorna går lika fort. Sen vill jag att sommarvärmen ska komma, så man kan ligga och sola efter jobbet. Men det har ju inte hänt och det lär väl inte göra det heller!

Nu åkte precis älsklingsrobin till jobbet, han tittade förbi en sväng innan han skulle börja jobba. Så nu har jag sovit en liten stund, sen vid fyra ska jag iväg till sense och träna lite styrka och konditionsträning. Och efter det ska jag träffa Lovisa, Johanna och Stina för och ta en fika på Claras och sitta och prata om allt mellan himmel och jord. Det ska bli himla trevligt och träffa dom, har saknat dom ju. Men hoppas att ni får en bra dag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0