Piren

Nu har jag legat och sovit lite, är hur trött som helst. Jag kom hem för ungefär en timme sen, har varit och shoppat möbler med Robin och Po. Så det börjar bli lite hem trevligt hos dom nu! Men det tråkigaste på hela dagen har varit att jag inte fått sola någonting alls och inte igår heller. Förlorat två hela soldagar, det är faktiskt lite tråkigt. Men tanke på att vädret ska bli sämre nästa vecka. Mindre kul!

Strax ska jag hoppa in i duschen och fixa i ordning mig, för jag ska möta upp Emmie vid hamnkanalen sen och bli bjuden på mat på piren. Det ska bli väldigt trevligt! Sen ska jag hem till älsklingen och hjälpa honom lite mera och få upp lite saker och sådant. Så nu ska jag gå och fixa i ordning mig, ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0