Party tonight

Har kollat på tv ett litet tag nu och halvsovit lite. Sen nu funderar jag på om jag ska ner till stan en snabbis och fixa lite inför kvällen. Men jag vet inte riktigt hur jag ska ha mitt hår eller make up? Inte en blekaste aning. Det kommer jag väl att komma på i sista minuten som vanligt.

Men ikväll ska jag till Frida och vi ska vara några tjejer där och förfesta. Vi kommer ha riktigt kul, det vill jag lova. Senare ikväll blir det utgång för våran del. Centrum blir det ikväll iallafall, vi har lyckat bli vip gäster också ;) Jag hoppas att det kommer bli en väldigt bra kväll och en lång sådan också. Tjejer, har ni börjat tagga? Hela dan, varje dag. Precis som det lät förra sommaren.


En ny favoritlåt hos många, vad tycker ni om den?


Kommentarer
Postat av: Emmie

I LOVE IT ;D

2008-07-05 @ 15:39:19
Postat av: alexandra

haha, jag förstår inte vad som är så bra med den?! är jag den enda?!

2008-07-07 @ 15:13:34
URL: http://evelinaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0