Happy

När jag gick till jobbet i morse vid kvart i 6, då öste det verkligen ner med regn. Det regnade ett bra tag, sen helt plötsligt spricker det upp och nu kan man till och med gå ut och lägga sig och sola. Och det är precis det jag ska göra nu!

Idag är jag jätte glad, eftersom min älskling kommer äntligen hem idag. Har inte träffat honom på 8 dagar, så det kommer bli mys och träffa honom. Jag längtar jätte mycket efter honom! Men iallafall, innan han kommer hem ska jag åka iväg och träna på sense, det blir lite konditionsträning och styrka. Och jag är fortfarande lika förbannad på deras dåliga öppetider, funderar faktiskt på och skicka ett klagomål, för man tjänar ingenting på sitt årskort när deras öppetider är mellan 16-20. Men nu ska jag ut och lägga mig i solen och jag blir ursinnig om det blir molnigt när jag väl ligger där, det kan ju finnas en risk. Det brukar bli så ibland! Men det får det bara inte bli idag, ha en bra dag. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0