God morgon

God morgon allihop!

Gick upp för ett litet tagsen, har ätit lite frukost nu. Men jag blev verkligen jätte förvånad när jag vaknade idag, de sa på vädret att det skulle bli regn och åska idag. Men det är strålande solsken och klarblå himmel. Jag blev självklart super glad! Så idag, kommer jag ligga ute i solen. Ska nog inte sola ansiktet idag heller, eftersom det är känsligt nu efter jag brände mig. Annars idag ska jag ut och gå en rejäl lång runda. Jag kan ju inte träna på sense, eftersom dom har stängt lör-sön dvs. värdens sämsta tider har de på sommaren. Senare ikväll pratade jag och Lovisa om att gå ut och sätta oss på piren ikväll, men det pratade vi om inatt. Så vi vet inte riktigt hur det blir än!

Gårdagen började med förfest hos Frida och sedan utgång till Centrum. Och vi hade så kul, det blev verkligen en lyckad kväll vill jag lova. Tack för en underbar kväll tjejer! Men hoppas att ni får en jätte bra dag, passa på och sola. För det ska bli regn imorgon, sägs det. Och jag vet inte vad jag ska tro än?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0