God morgon

Vaknade av att solen sken idag, helt underbart. Och jag lovar att det är nog minst 30 grader ute, då vet ni vad jag ska göra. Jo självklart ska jag ut och lägga mig i solen och försöka få en fin solbränna! Det sägs att de ska vara såhär varmt hela veckan ut. Och jag hoppas verkligen det! Försökte få tag i Mathildaplutten innan, men hon sover väl som vanligt. Haha. Vi pratade nämligen igår om och lägga oss på vätterstranden, men vet inte riktigt om jag känner för och lägga mig där nere idag. Men vi får ta det imorgon istället Mathilda? Men efter fyra idag, ska jag och älsklingen hem till honom för att packa inför flytten som sker i helgen. Hans nya lägenhet är super fin, nybyggt för i år och fräschare kan det knappt bli.

Men nu ska jag ut och inviga min nya bikini, kram!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0