God morgon

God morgon allihop!

Dålig uppdatering igår, men jag kom hem från Emmie vid halv 2 tiden. Sen tog jag mig bara en promenad runt munksjön och sen kom robin, så åkte vi hem till honom och vi tänkte att vi kunde sova i typ en halv timme för vi var jätte trött. men då lyckades vi sova från 18.45-21.00, haha. Så typiskt oss. Men sen åkte vi hem till mig och sov vidare, för det var ingen idé att bli pigg igen precis, men tanke på att vi båda skulle gå upp vid 04.45 idag. 

Men idag har jag bara jobbat, har mina fyra sista veckor kvar nu, alltså 19 dagar kvar att jobba. Det känns bättre att tänka att det bara är 19 dagar kvar än att tänka att det är 4 veckor kvar, för det låter så himla länge. Men denna veckan börjar jag med mina nya tider, så nu börjar jag jobba mån-tors 05.30-10.00 och på fredagar 05.30-09.00. Jag kan lova att det var väldigt skönt att sluta vid 10 idag, så därför tänkte jag gå och lägga mig och vila en liten stund. För jag är faktiskt lite trött, men i morse var jag oväntat pigg.

Men senare idag ska jag ut och gå runt munksjön och sen ska jag träffa Lllobaby, vet inte riktigt vad vi ska göra. Men något roligt blir det iallafall. Sen ikväll ska vi jobba på j-södra uppe på stadsparksvallen, matchen börjar 19.00 för dom som vill kolla på när j-södra spelar. Men är det dags för frukost, hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0