Espadrillos

Kom hem för en liten stund sen från jobbet! Idag var nog den segaste dagen på två veckor.  Jag har nog aldrig varit så uttråkad som jag var idag, glad att jobbdagen är över och nu tänkte jag istället gå ut och lägga mig i solen.  Sen framåt eftermiddagen ska jag ner till vätterstranden och lägga mig där med Emmie och Jonna. Fast inte säkert än! Men som sagt det är väldigt varmt och soligt ute och jag älskar värmen och jag hoppas att den håller i sig ett bra tag nu! Glömde nämna igår att jag köpte ett par svarta espadrillos från H&M. Dom är jätte sköna att gå i, känns som man svävar fram. haha! Jag beställde ju dom för nästan en månad sen, men då skulle dom komma ut till mig nästa vecka + att jag hade fått betala nästan 150 kr mer, så därför tyckte jag att det var bättre att köpa dom i butiken nu när dom ändå fanns där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0