Chinos

Det blev allt en runda på stan idag också! När jag och Jonna gick in på Gina igår och frågade efter ett par beigea chinos till mig, så sa hon att dom skulle komma in någon gång nästa vecka. Men nej, nu när jag och Emmie var nere på stan idag, så gick vi in på Gina tricot och vad tror ni inte ligger där på bordet?. Jo, mina efter längtade chinos, i love them. Har letat och letat i nästan 2 - 3 månader och nu har jag äntligen ett par. Jag köpte ett par i svart också, men jag vet inte om jag ska behålla dom. Beror lite på, ska fundera lite på den saken iallafall. Så får jag se vad jag kommer fram till! Sen köpte jag lite till och det blev en ljusblå randig tröja på h&m och sen spännen som alltid är lika bra att ha. 

Jag skulle egentligen till sense idag och tränat, men min älskade Emmsi var här med mig och umgicks och vi hade super trevligt. Så det blev ingen träning där idag, därför ska jag ut och springa runt munksjön nu. Ha en trevlig kväll, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0