Bästa

Bild: En promenad runt munksjön, vår 08

Kom hem för ett litet tagsen från de så kallade "extra jobbet", har som sagt suttit i kiosken för U21 och j-södra vann med 4-2 och det var en riktigt bra match. Efter det promenerade jag hem och då var älsklingen hemma hos mig och väntade på mig. Så nu har vi legat och kollat på tv lite, jag ska strax gå tillbaka och lägga mig hos honom. Sen blir det väl att vi går och lägger oss om ett litet tag, eftersom vi båda börjar jobba kl:05.30 imorgon. Jag vill bara säga att; Jag har världens bästa pojkvän. Men idag var jag som sagt på stan med Lovisa innan jobbet, jag köpte mig en jätte härlig rödrosa sjal från h&m och två par öronhängen i silver och guld. Sen köpte jag mig ett paraply för det började ösa ner med regn, men när jag väl hade köpt ett så slutade. Men paraply är väl ett måste nu i sommar, för det verkar ju bara regna hela tiden? Men inte imorgon 25-30 grader? stämmer det verkligen. Jag hoppa verkligen det, för vem vill inte ha tillbaka sin solbrända kropp och sitt solblekta hår. Jo jag vill! Men nu ska jag gå och lägga mig hos Robin igen.

God natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0