You made my day

Idag har det varit skönt att komma ut lite och träffa kära vänner. Jag mötte upp Mathilda på stan idag och vi kollade lite, sen fikade vi med Emmie & Sanna. Det var hur trevligt som helst, satt och pratade om imorgon. Sen gick Emmie, jag och Sanna och fixade lite med balen och efter det tog jag bussen till min kära vän Elin. Det var hur kul som helst och träffa henne, har saknat min going.

Men idag gjorde Sanna min dag, hon frågade mig om jag hade sko storlek 40 när vi var inne på h&m. Och jag sa ja. vadå? haha. Blev helt förvånad! Och då visade hon mig ett par grymt snygga skor som jag blev förälskad i.  Dom finns tydligen inte här i jönköping och bara i "storstäderna enligt h&m", så jag är så glad att Sanna visade dom. För jag är verkligen jätte nöjd med dom och jag kunde bara inte låta bli att köpa dom, så nu står dom här så fint i hyllan och är super fina. Men nu ska jag mysa ner här brevid min älskling. Pusskram, Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0