Resväska

Kom precis hem och har inhandlat mig en ny resväska. Den är rätt gullig faktiskt, den är svart med vita prickar på och jag kan lova att den är lätt att känna igen och det är ju bra. Så nu slipper jag stå där och rota bland alla svarta resväskor och försöka hitta min. För nu har jag min med lite vita prickar på. Men annars idag har jag som sagt varit på A6 idag igen och trängt bland allt folk med Lovisa, vi lunchade på dragon och det blev en god spagetti bolognes för min del. Sen gick vi och kollade lite bland rean, men jag hittar verkligen inget bland rean i år. Fast nu är det ju utplockat, så det är väl inte konstigt. Men jag köpte istället upp mitt present kort på h&m och fick med mig hem ett sött linne med paljetter på och i är det format som en hjärta, sen blev det ett par ful snygga öronhängen, två ringar och vanliga smala spännen.

Senare mötte jag upp Jonna på A6 för att vi skulle åka och träna, men istället hade hon glömt träningskläder och då blev det en promenad från A6 och hem. Så jag har fått träna själv på sense nu, men det blev bara lite styrka idag. Eftersom jag rört på mig en hel del idag! Men fick en lite "present" av Jonna tösen och det var ett par söta blom öronhängen från Gina tricot och sen fick jag låna hennes vågtång bara för att jag ville se hur jag ser ut i det, för jag har inte testat de sen jag slutade med mitt löshår och det var i maj. Så jag tänkte passa på och testa det nu ikväll för och se hur det blev! Men nu ska jag börja packa lite smått, eftersom jag jobbar hela dagen imorgon och har bara kvällen på mig imorgon så det är nog bäst och börja nu ikväll så jag inte glömmer något. Ha det så bra!

 Pusskram, Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0