Ny kamera

Glömt att nämna att min kära pappa kom hem med en ny kamera till mig idag med tanke på att jag är så klantig och tar sönder dom jag får, men denna ska jag vara väldigt försiktig med. Och jag behövde verkligen en kamera nu innan jag och robinälskling åker till Thailand. För vem vill vara i Thailand utan en kamera och missa alla underbara bilder man kan ta?  Inte jag iallafall.

Så det blev den här kameran "Canon Kamera IXUS 80 IS Rosa"
Och jag ville inte ha en rosa, jag vill ha en svart & silvrig. Men det
fanns inte till det priset, så han kom förvånat hem med en rosa.
Men en rosa kamera skadar ju inte, jag är super nöjd. Bara jag
fick en kamera innan vi åkte så spelade det inte så stor roll.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas ni får det toppen i thailand :) skönt att komma ifrån detta tråkvädret här hemma! Förresten vart extrajobbar du någonstans?:)

2008-12-12 @ 01:28:41
Postat av: svar till Malin:

åh tack :) Ja det ska bli skönt att komma iväg från detta tråkvädret. Jag extrajobbar på once for girl nere på stan och på pressbyrån :)

2008-12-12 @ 12:41:00
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0