Lördag

Hej allihop! Nu har jag varit vaken en liten stund iallafall, sov rätt länge men kände också att jag behövde det för jag har sovit dåligt de senaste nätterna. Men igår var det utgång och en väldigt lugn sådan, men vi dansade och hade mycket trevligt ändå jag och Emmie. 

Men nu sitter jag här hemma hos Robin och vi ska strax äta frukost tillsammans. Sen ska vi nog promenera hem till mig och bara ta det lite lugnt. Men resten av dagen blir det bara jobb, jag börjar jobba mellan 15.30-22.15. Men jag hoppas på att det är en ganska lugn kväll på jobbet idag och att inget kraschar. För det vore jobbigt! Men hoppas att ni får en bra dag,

Pusskram, Alexandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0