God morgon

God morgon sweetheart's.
Hoppas allt är bra med er.

Alltså, det känns som det var igår det var helg. Men nu är det en ny helg igen och tiden bara rinner iväg och vi börja närma oss julen ännu mera. Det kommer bli en riktigt mysig julafton i år och absolut den perfekta nyårsaftonen med min älskling i underbara Thailand.

Men nu kom jag iallafall hem från skolan för en liten stund sen, hade bara två lektioner så. Men självklart lyckades jag försova mig också, så jag hann bara komma till sista. Fast det är inte hela världen, det händer faktiskt alla. Nu ska jag nog strax bege mig ner till stan om jag orkar det idag, för jag måste byta mina tröjor jag köpte på gina tricot i förrgår. Sen ska jag ut och gå runt munksjön innan jag börjar jobba vid 15.30-22.15. Och det ska faktiskt bli riktigt tråkigt att jobba idag, för jag vill se på idol. Jag missar det, jag får väl kolla på reprisen på söndag om inte annat. Men hoppas ni får en bra dag. Pusskram, Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0