God morgon

God morgon allihop! Äntligen börjar jag känna mig lite bättre och jag trodde det skulle hålla i hur länge som helst. Men nu mår jag mycket bättre som tur är, för idag ska jag jobba på once. Och det ska bli hur kul som helst.  Jag trivs ju som fisken i vatten där. Så nu har jag fått extra jobb där och ska jobba idag för första gången som "extra anställd". Annars har jag ju varit pratikant där hur länge som helst.

Och efter jobbet idag, ska jag gå ut och gå en powerwalk runda. Det tycker jag att jag förtjänar, för nu börjar jag må mycket bättre. Och jag tycker inte om att inte röra på mig på dagarna, jag brukar nästan alltid röra på mig 5 gånger i veckan, så det är nog bland det värsta jag vet att inte röra på mig, så efter jobbet blir det en promenad. Men hoppas att ni får en jätte bra dag.

Pusskram. Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0