God morgon

God morgon allihop!

Idag är jag uppe tidigt och jag ska strax med bussen till skolan på ett aerobics pass nu kl:08.00. Sen blir det skola ända fram tills 14.50 och efter det ska jag träffa Mathilda. Vi ska kolla på julklappar och ta oss en fika någonstans, det ska bli himla mysigt. Och ikväll blir det troligtvis träning för min del igen, ska ut på en powerwalk runt munksjön och sen bara hem till min älskling.



Men angående gårdagen så blev det inte mycket uppdatering eftersom jag åkte till jobbet direkt efter skolan och kom hem igår kväll vid 22.30. Så det var fullt upp igår! Och det var en jobbig dag på jobbet, allt var stressigt och sånt, men det är ju sånt man får ta när man extrar jobba. Men hoppas att ni får en bra dag, nu måste jag rusa till bussen. Pusskram, Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0