God morgon

God morgon sweeti's.
Vaknade idag av att jag har så himla ont i halsen, det känns som det har blivit sämre och sämre sen i tisdags. Fast det ska inte hindra mig för att fia mathildapluttan ikväll. Och nu sitter jag här i soffan och har precis gjort en varm kopp med grönt te. Lite honung hade inte skadat? Men nu ska jag strax ut och gå en powerwalk runt munksjön och sen ska jag iväg till solarieöarna med älsklingen och hoppas på att få lite färg. vinterblek? det är inget för mig och det säger jag bara för att jag är så van att vara lite halft brun nästan jämnt. Men senare framåt 5 tiden ska jag åka till Lollobaby, vi och Malin och Emmie ska vara där och fixa i ordning oss lite innan vi åker till Mathilda där det kommer bli mycket drag ikväll. Men hoppas att ni får en bra dag. Pusskram, Alexandra

Kommentarer
Postat av: elin

lilla gumman såklart du inte blir frisk när du är ute o powerwalkar! ;) ha så kul ikväll!! puss pådej

2008-12-19 @ 17:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0