9 december

Att plugga på en tisdag är ett väldigt dåligt val, för då är de bästa programmen på tv som tex. desperate housewives och andra avenyn och sen kan man se de 13 avsnittet av gossip girl i säsong två. Så jag har inget intresse alls av och sitta här och plugga? jag vill hellre ut och gå än och sitta här med religionen och plugga. För jag får ändå inte in någonting just nu.

Men min dag har bestått av praktik mellan 13-18.00, och nu har jag varit där i fyra månader och jag storm trivs. + att jag kommer få jobba lite extra där nu framöver är jätte kul. Men nu tänker jag faktiskt bege mig ut på en lång powerwalk promenad. Det ska bli riktigt skönt. Sen blir det bara mys framför tvn! Hoppas ni haft en bra dag,

Pusskram, Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en fin kväll!

2008-12-09 @ 20:17:24
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0