26 december

Hej Darling's.
Jag kom precis hem och det har varit fullt upp hela dagen. Jag började jobba idag kl:11.00 på once och självklart hade jag glömt bort att bussarna gick som söndag. Så jag missade bussen och fick gå snabbt som tusan från gräshagen ner till stan för att hinna till elva. Men jag hann i tid iallafall och det har varit fullt upp hela dagen. Kunderna stog och drog i dörrarna innan vi öppnade och sen har det hållt på hela dagen tills stängning.

Efter jobbet vid 16.00, mötte jag upp Emmie för att promenera upp till A6 och kolla lite om man hittade något på rean. Men jag hittade absolut ingenting, man fick bara panik på allt folk. Sen tog vi bussen hem till mig för att bara ta det lite lugnt och laga mat, det blev taco wraps med kycklingfile. Super gott! Men nu är jag hemma iallafall, jag och älsklingen ska bara ligga och mysa framför tvn nu. Hoppas att ni haft en bra dag. Pusskram. Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0