20 december

God morgon sunshines.
Hoppas allt är bra mer er.

Själv så är det väl på samma nivå med mig som det har varit dom senaste dagarna, jag känner mig lite sådär än. Men gårdagen var jätte trevlig, middag och förfest hemma hos Mathilda med dom närmaste och det blev så himla mysigt. Sen utgången blev kanon även fast kvällen var lugn för mig. Jag är ju fortfarande lite halvt opigg. Men jag måste jobba idag ändå, tjäna in lite pengar skadar aldrig ; )


Men nu är det bara 10 dagar kvar tills jag och robinälskling åker till Thailand och man kan knappt tro att det är sant att det är så snart. Tiden har gått så fort sen vi bokade och jag vill bara ligga i värmen och bli brun och få solblekt hår, gå längst stranden vid solnedgången och bara mysa och njuta av varandra. Jag längtar så fruktansvärt mycket! Men nu ska jag städa lite här hemma som jag lovade att göra åt min älskling. Hoppas ni får en bra dag, Pusskram. Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0