18 december

Hej allihop!
Hoppas allt är bra med er.

Själv kom jag precis hem, blev tvungen att åka upp till A6 idag. Även att jag känner mig både sämre & bättre idag, men jag har fått nog av att bara sitta hemma. Jag och Robin var och köpte dom sista julklapparna, så nu är allt klart. Ingen julstress här inte! Sen självklart la jag undan ett par grymt snygga stentvättade jeanstights på vila, som jag troligvis kommer inhandla om dom sitter snyggt. Men nu framåt fem tiden ska jag träffa Mathilda, vi ska nog kolla lite på stan och sen blir det kanske en fika. Och vid sju tiden ska jag möta upp Emmie & Sanna för att gå till centrum och prata om balen. Men hoppas att ni får en bra dag, Pusskram. Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en fin kväll!

2008-12-18 @ 20:10:33
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0