Torsdag

Idag började jag morgonen med ett aerobics pass kl:08.00 i skolan, sen har jag bara haft en lektion och nu kom jag precis hem från skolan, men än är inte dagen över. Jag har en lektion kvar och innan den lektionen så har jag två timmars rast. Och då känns det lite som att man inte kommer gå på den lektionen så ofta, men man är ju illa tvungen. Men idag ska jag gå på den, så den börjar 13.40. Och efter skolan ska jag följa med min kära vän Emmie till korall(tatuerings ställe), för hon ska nämligen tatuera sig och det kommer bli så himla fint.




Sen ska vi ner till stan en sväng och jag ska kolla på present till min pojkväns lilla syster Nellie, världens sötast unge. Jag älskar henne och hon älskar faktiskt mig också, det har hon sagt :D Så gulligt! Men hoppas ni får en jätte bra dag.

Pusskram,
Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0