Shopping

Hej allihop! Efter skolan åkte jag med Emmie för hon skulle tatuera sig och det blev verkligen jätte fint. Hon skrev "Emmie" i nacken och jag tycker hon ska vara riktigt nöjd för den var värd varenda öre. Nu blev jag faktiskt själv lite sugen på att tatuera mig, fast nere vid foten. Men det hade aldrig gått, för jag är enormt kittlig på fötterna. Sen lär aldrig bli av att jag kommer tatuera mig ändå, för jag har alltid sagt att jag inte vill ha något och så ska det väl va då. Men man ska aldrig säga aldrig!

Sen efter en halv timmes sittande där åkte vi ner till stan för att shoppa lite. Jag köpte en otroligt söt tröja till Nelliebus i födelsdags present och till mig själv blev det en svart randig tröja, två par trosor (i love underwear) och till sist blev det tabletter (som ni ser på bilden till höger) som är för hår, hud och naglar. Det ska tydligen hjälpa håret att bli starkare, friskare och sen ska det växa fortare. Man kan ju alltid hoppas, för mitt hår växer väldigt sakta. Så självklart testar jag det för och se om det ger något resultat, men det hoppas jag det kommer att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0