Mysdag

Idag vaknade jag upp hos älsklingen igen, sitter här hemma hos honom nu. Vi ska iväg och äta pizza strax, det var längesen jag åt. Så det ska bli riktigt gott! Annars idag blir det en lugn dag, mycket film och mys.

Gårdagen blev lugn för min del, med tanke på att jag var ute i fredags. Men på kvällen blev det lite fest för en del . Jag, Robin och Po åkte till Fadil, Fidde och Ajnur. Hade det allmänt trevligt hos dom, sen blev det ut en sväng på stan. Men det blev inte långvarigt, för mig, Robin, Fadil och Ajnur. Så dom åkte hem till sig och vi till oss! Men hoppas att ni får en jätte bra dag, Pusskram!


Bild: Från igår när jag och älsklingsrobin kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0