God natt

Nu ska jag och Robin strax gå och lägga oss, för vi är jätte trött. Jag, Robin och Po har suttit och kollat på en riktigt bra film "The bank job" heter den och det är absolut en film jag kan rekommendera. Men annars idag tog vi en tur på cykeln och sen stannade vi och tog en glass på piren, det var himla mysigt.

Men imorgon börjar min praktik på klädbutiken "once" i ett år framöver. Det ingår nämligen i våran kurs i skolan att man ska vara ute på praktik hela måndagen och halva tisdagen i ett helt år. Och jag kommer att trivas som en fisk i vatten på min praktik, jag var där tidigare i våras i två veckor och det var kanon där. Så imorgon jobbar jag 10-18, sen direkt efter praktiken ska jag till stadsparksvallen för och stå i kiosken som vanligt när J-södra spelar. Men hoppas att ni haft en jätte bra helg, för det har iallafall jag haft.

Pusskram, adios amigos
Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0