En regnig dag

Hej allihop!

Åt precis frukost, den blev sen idag också. Idag började jag jobba kl:06.30, tog cykeln från gräshagen till jobbet. Och idag  lyckades det också börja spöregna, jag som trodde jag skulle slippa det. Men nej, det slapp jag inte! Men senare idag ska jag träffa Mathilda, vi ska ta en fika och prata en massa. Det är alltid lika trevligt! Sen ikväll ska jag träna på sense, det blir det vanliga, styrka och konditionsträning.

Men igår var jag som sagt på A6 med Jonna, vi hade det riktigt trevligt. Jag köpte mig som sagt ett par tygskor från scorett för ungefär 1 månad sen, och självklart har dom blivit helt förstörda. Så jag köpte mig ett par nya och sen köpte jag mig en svart kavaj. Men nu ska jag gå och sova lite. Ha en bra dag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0