Soligt

God morgon allihop!

Började klockan 08.00 som alla andra dagar och vädret är lika fint!  Man får sommar känsla av detta underbara väder, nu är det klar blå himmel och solen skiner. Sånt här väder hade jag velat ha nästan hela året, då hade jag nästan alltid varit glad. Haha! Men vem vet i framtiden kanske det blir att det är varmt hela året?

Idag slutar jag runt 14.00 och efter skolan ska jag till stan och träffa min bästa killkompis Pontus, som jag inte träffat på jätte länge. Så det ska bli riktigt kul och umgås lite med honom idag! Vi ska ner till stan, eftersom jag vill kolla på kläder och sen kommer det nog bli att vi ta en fika. Men hoppas ni får en jätte bra dag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0