Sista dagen

Hemma från praktiken nu! Sista dagen, måste säga att det var riktigt tråkigt att sluta idag. Och nu på måndag måste man gå till skolan igen, inget jag känner mig så sugen på. Har tre prov nästa vecka också, himla bra start efter praktiken (eller inte).  När jag slutade idag efter två härliga veckor, så fick jag välja ut något i butiken och det blev en vit siden jacka. Lite sportig och riktigt snygg! Jag är super nöjd med den iallafall, så jag kommer inte att ångra mig.
Men jag har haft två helt underbart bra veckor på ONCE, blir nog antagligen att jag kommer vara där hela trean också. Då är vi ute och praktiserar hela måndagen och halva tisdagen i ett helt år. Kommer bli kanon bra!

Men ikväll vet jag inte riktigt än vad som händer, det är lite veligt tycker jag allt! Jag får allt se vad som lockar mig, kanske blir utgång eller något annat kul? vet faktiskt inte än. Klockan är ju inte jätte mycket än, jag får se vad som händer. Hoppas ni får en jätte trevlig kväll, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0