Prov

Innan när jag skulle sätta mig ner och plugga till rättskunskaps provet, så kollade jag igenom så jag hade alla papper. Men tror ni inte att jag har glömt ett helt häfte i skåpet! Och det är typ det viktigaste delen av det jag ska kunna till provet, känns ju sådär. Men får hoppas jag löser det på något sätt, jag får väl kolla i boken eller något. Men då är problemet att där har jag inte strykigt under allt som jag ska kunna till imorgon. Åh, Ibland blir jag så trött på mig själv! Men slut pratat om det, nu ska jag fortsätta plugga utan häftet. Sen ska jag promenera iväg till dansen vid 18.15. Hoppas ni haft och har en jätte bra dag, för det går inte ha annat när det är såhär soligt och härligt väder ute. Kram!


image129



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0