Nytt och fräscht

Tänkte att jag skulle åka upp till A6 nu och kolla om jag hittar några fina kläder, jag behöver nämnligen lite nytt och fräscht som t ex. Toppar/linnen, koftor, underkläder och skor m.m. Får se vad jag hittar, om jag har otur så kommer jag hem tomhänt idag också! Men det hoppas jag inte att jag gör.

Som sagt, så var jag på jobb intervju innan, det gick väl ganska bra tycker jag. Men hon hade ett 20 tal till att intervjuva och bara två får platsen, så det är ju inte jätte stor risk att man får det. Men man kan ju alltid hoppas, annars får jag tänka att jag försökte iallafall. Jag får reda på om jag får det eller inte om två veckor, så det är bara till att vänta.

Men ha en bra kväll, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0