Ny vecka

God kväll får man säga såhär dags!

Ställde kl:07.00 idag, eftersom jag skulle gå ut och gå runt munksjön innan jobbet(praktiken).  Kände att det var perfekt att göra det idag, för det var jätte härligt väder ute. Sedan tog jag cykeln ner till jobbet! Jag trivs så himla bra på min praktik, men jag är väldigt osäker på om jag vill vara där i höst. Eftersom jag har fått praktik plats på Gina tricot! Men jag har så otroligt roligt med personlaen, dom är verkligen jätte trevliga och hur goa som helst. Jag får helt enkelt se hur det blir lite längre fram! Kom hem från jobbet för ett litet tagsen, har varit en lång dag 10-18 idag. Men tiden gick väldigt fort ändå tycker jag, som man brukar säga "det går fort när man har roligt". Så det stämmer ju iallafall! Jag tänkte att jag skulle kolla klart på dom två sista 2900 happiness avsnittet, det är riktigt bra nu! Jag gillar det bara mer och mer för varje gång jag kollar på det.

Men hoppas ni får en jätte bra kväll, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0