God natt

Haft fullt upp verkligen hela dagen både på jobbet och hemma. Fast jobbet var ganska lugnt och skönt ändå tycker jag! Där har jag himla trevligt, så nu ska vi inte klaga. Men måste säga att jag är riktigt trött på kvällarna nu efter dessa dagar man har varit på praktik! När jag kom hem idag från jobbet, så var Lovisa redan hos mig. Vi fick nästan gå direkt upp till Stadsparksvallen och fixa i våra två kiosker! Men alla varor hade inte kommit, så det blev bara 50 min där uppe. Och det var ju inte farligt! Men imorgon jobbar jag bara mellan 10-12, eftersom jag och älsklingen ska åka upp till Halmstad. För han ska gå modevisning, han kommer vara så snygg! Mums, ni ska få se bilder sen om det blir någon bra, men varför skulle det inte bli? Robin ser ju alltid lika stilig och fin ut! Så kommer tillbringa hela dagen/kvällen i halmstad, blir modevisning och lite mingel efter. Sedan efter det ska vi åka hem till Jönköping igen och det lär ju bli på kvällen/natten, så vi lär inte vara hemma tidigt iallafall. Då antar jag att jag kommer vara ännu tröttare på fredag morgon än vad jag varit alla andra dagar!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan lägga mig framför tv, ska bli skönt! Men hoppas ni haft en bra dag, god natt och sov gott. Kram!

Kommentarer
Postat av: elin

NER till halmstad ;) hehe! modevisning var`? Puss på dig!

2008-04-16 @ 22:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0