God morgon/eftermiddag

God morgon allihop eller jag kanske ska säga eftermiddag såhär dags! Det blev en otroligt lyckad fest igår kväll. Efter vi hade varit och Jennys pojkvän på förfest, åkte vi in till stan. Men det var himla lite folk på Huset, så vi åkte hem. Men det förstörde ingenting, eftersom att förfesten var så himla lyckad! Så jag och Emmie tog bussen hem till mig och somnade direkt. Tack allihop för en riktigt trevlig kväll!

Idag vaknade vi kl:09.00 av att klockan ringer, eftersom att vi måste åka upp till J-södra kiosken och kolla om allt var på sin ordning och det var det. Så vi var inte alls där länge, det var till och med onödigt att vi åkte upp. Sedan blev det en liten promenad hem till mig för min del och Emmie åkte hem! Idag har jag absolut inga planer för kvällen, tråkigt faktiskt. Men dagen har ju knappt börjat kanske ändrar sig när det börjar närma sig kvällen! Det enda jag vet är att jag ska ut och gå runt munksjön när som helst.

Men hoppas ni får en bra dag, Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0