God morgon


Sitter på lektion nu, började kl:08.00 idag. Jag var verkligen jätte trött i morse, hade gärna tagit sovmorgon idag. Men det kunde jag inte, eftersom jag hade prov idag. Och provet gick inte som jag trodde det skulle gå, jag får helt enkelt blackout när jag sitter vid själva prov tillfället. Jag måste skräpa till mig ordentligt nu! Men efter skolan ska jag och Emmie ner till stan och kolla lite. Får hoppas att man hittar något man kan ha på sig på onsdag, när vi ska gå och kolla på modevisning (spring inspiration).

Hörde precis att det ska bli 20 grader varmt idag, låter helt underbart. Kanske man skulle sola lite, det hade inte varit fel att få lite färg på kroppen. Jag älskar värme, just nu vill jag bara bort till ett varmt land. Så man kan ligga och sola och njuta av värmen hela dagen! Hoppas ni får en jätte bra dag, njut av värmen. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0