God morgon

God morgon allihop!

Vaknade för en kvart sen ungefär, ska ut och gå runt munksjön nu tänkte jag och efter det blir det frukost. Idag är tyvärr vädret sämre, helt dimmigt på himmeln. Men man får hoppas att det spricker upp framåt förmiddagen. Senare idag framåt 13.00 tiden,  ska jag träffa Emmie och gå på stan med henne. Jag la undan ett jätte sött linne från Gina igår, jag blev helt förälskad i det och jag hoppas verkligen att det kommer sitta bra på. Hann nämnligen aldrig testa det igår, eller orkade inte eftersom det var så sjukt mycket folk inne på Gina. Men efter ett tag på stan, ska vi kolla på Emmies lilla syster när hon dansar, hon kommer vara så söt när hon står där på scen. Men nu ska jag ut och gå i rask takt, hoppas ni får en jätte bra dag. Kram!

image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0