God morgon

God morgon allihop!

Började morgonen med ett aerobics pass kl:08.00, himla skönt var det! Sen började min lektion vid 10.30, så nu sitter jag och har information och layout. Som jag sa igår så har jag naturkunskaps prov idag också och det kommer inte alls gå bra. Men kan ju alltid försöka! Annars idag slutar jag kl:16.00, då ska jag hem och plugga igen, eftersom jag har rättskunskaps prov imorgon och jag får hoppas att det provet jag ska göra imorgon kommer att gå bättre än det jag ska göra idag. Annars kan jag ju alltid hoppas att båda går bra.

Men senare ikväll kl:18.30 har jag dans, jag älskar det! Och jag tror faktiskt att dansen kommer bli riktigt bra när det är klar och föreställningen kommer bli kanon. Efter dansen ska jag bara hem och ta det lugnt, kanske tillbringa kvällen med min älskling.  Hoppas ni får en jätte bra dag, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0