God morgon

God morgon allihop!

Idag lyckades jag försova mig, så jag kom 25 min för sent. Bussen tar ju sin lilla tid också! Sitter i skolan nu iallafall och har lektion. Försöker komma på ett bra klädmärke som det finns mycket fakta om. Ni har inte några bra förslag? För av alla dom märkerna jag har kommit på nu, så har det bara funnits jätte lite fakta. Och jag behöver ganska mycket fakta för det ska bli ett ganska långt arbete. Ni får mer än gärna komma med förslag.

Men idag går jätte länge i skolan 8-16, inget jag är så road över. Efter skolan ska jag hem och plugga tyvärr, eftersom jag har prov i naturkunskap imorgon. Senare på kvällen ska jag träna på sense, blir löpband och lite styrka idag också. Hoppas ni får en bra dag, Kram!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0