God morgon

God morgon allihop!

Solen skiner idag också, helt underbart. Hoppas att det kommer vara soligt länge nu. För jag orkar inte med regniga dagar eller "dimmiga". Men idag vaknade jag av att klockan ringer vid 07.00, eftersom jag började kl: 08.00 med ett aerobics pass. Aldrig fel med ett tränings pass på morgonen! Nu sitter jag och har lektion, sen har jag rast i två timmar. Riktigt segt faktiskt!

Efter skolan ska jag och Emmie ner till stan tror jag, för jag måste sätta in pengar på mitt konto. Annars slösar jag bara det på massa skit! Blir väl en liten titt på stan också antar jag, kanske hittar något fint. Vem vet! Efter jag träffat Emmie, ska jag upp till Stadsparksvallen och stå i kiosken.  Eftersom att tipselit har match idag! Blir nog en vinst för dom tror jag faktiskt .. Hoppas ni får en jätte bra dag, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0