God morgon

God morgon allihop!

Kom hem ganska tidigt igår ändå, blev runt 01.00 ungefär. Trodde det skulle bli senare, men som tur var så blev det inte det. Jag är iallafall jätte trött ändå! Gårdagen i Halmstad var jätte trevligt, det blev lite mingel först och sedan modevisning. Jag säger inte detta bara för han är min pojkvän " men han var faktiskt snyggast och bäst på scen " och hans pappa var också riktigt bra. Allt var mycket bättre än förra modevisningen! Det var butikerna "MALWA" och "THOMAS" som hade hand om modevisningen. Det blev verkligen jätte lyckat iallafall!

Idag är det min sista praktik dag på "ONCE". Jag börjar klockan 10-18 idag också! Tänkte att jag skulle cykla ner till jobbet idag, för idag är det jätte härligt väder ute.  Jag har köpt med mig lite bakelser och en blomma som jag ska ge som tack. Men efter praktiken ska jag hem och vänta på att få svar om det blir någon fest ikväll eller inte, men jag hoppas nämligen det. För det hade varit himla trevligt! Men man vet ju aldrig som sagt, ena stunden kan det vara bra och komma och andra stunden inte? Men hoppas ni får en jätte bra dag, Kram!


image109
Min älskling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0