God morgon

God morgon allihop!

Jag trodde inte det var sant när jag vaknade i morse, hur mycket snö som helst ute. Vart kommer den ifrån egentligen? Igår var det strålande solsken och idag är det snö. Ibland förstår jag mig inte på vädret. Men idag vaknade upp av att älsklingen hade gjort frukost på sängen och massa tända ljus. Så söt är han! Ikväll ska jag och min älskling äta ute på resturang, sen blir det bara massa mys hemma och så, tror jag. Men han sa att han hade något mysigt på gång, få se vad han har i kikan! Överraskning ska det bli och jag är alltid lika nyfiken.

Men nu ska vi ut och gå en lång runda i det snöiga vädret, uppskattas verkligen! Men det ska bli skönt med en promenad ..

Idag har jag och min kärlek varit tillsammans i ett år! Tänk att ett år redan har gått och jag har fått tillbringa det med den underbaraste människan man kan tänka sig. Jag är lyckligast med dig Robin Johansson. Du är min kärlek och jag vill aldrig vara utan dig, du är mitt allt. Jag älskar dig!

image102

Kommentarer
Postat av: Louise

Grattsi igen babe =) kul att träffa dig igår:)!

2008-04-12 @ 12:15:12
Postat av: Lovisa

Man får graturelar :)

2008-04-18 @ 15:17:50
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0