God morgon

God morgon!

Idag är jag hemma från skolan, för jag har haft jätte ont i magen. Vet inte vad det är för fel? Sen känner jag mig konstig i kroppen och allt, men får hoppas att jag inte är på väg att bli sjuk igen. För det orkar jag inte! Mina planer idag var att jag skulle ner till stan, men det går inte. Men igår var jag på A6 och köpte mig ett par svarta tygskor från h&m för bara 98 kr, vilket fynd och otroligt sköna skor!

Eftersom jag känner mig lite hängig idag, så blir det bara en lugn dag! Kolla på någon film eller något liknande. Om jag känner mig bättre ikväll, så ska jag iallafall pallra mig bort till dansen. Men ha en bra dag, Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0